ordning o reda.

 
 
 
 
För att hålla ordning på allt som tentor, träningstider, lunchplaner, redovisningar, föreläsningar, grupparbeten, festligheter o middagar så måste jag struktuera upp allt i en fysiskt kalender. jag klarar inte av som andra att sköta allt via en elektronikskalender som plingar till när det är dags att springa till sportlife på pass, nej jag måste sätta mig och kludda ner allt, gärna i roliga färger på pennorna o kanske rita till ett hjärta vid sakerna som står mig nära om hjärtat. Genom detta skapar jag ett kaotiskt kaos av ordning och struktur. Gjorde igår en ny framsida till min kalender så att den matchar mitt rit/idé bok från lagerhaus.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0