Epok

Här ligger jag en söndagsmorgon och kan inte sova mer. Just nu är det mitt i mellan två epoker. En som tog slut i fredags, den varande i 3 år och resulterade i kandidatexamen. Den ny epoken som börjar på måndag kommer vara desto längre. Mitt nya arbetsliv. Den andra epoken hade inte kommit utan den första. Så här mitt i mellan så är det så mycket förväntningar och dagdrömmar om hur denna nya förändring kommer bidra till lycka. Lycka att kunna bidra, lycka att ha förutsättningarna för våra drömmar och förutsättningar för att växa i mig och min yrkesroll. Jag älskar verkligen mitt liv.

 

               


Kommentarer
Postat av: Emma

Är så glad för din skull! Hoppas du kommer trivas som fisken på det nya jobbet. Måste träffas snart och prata om allt! Saknar dig. Kram Emma

2013-06-06 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0