20110312

Mannen är utflugen denna helgen och då passade jag på igår att träffa Sara en gammal vän jag inte umgåtts med på evigheter och vi lovade varandra under onyktra förhållanden att vi måste försöka höras av varje veckan för att inte tappa kontakten igen. Vi började hemma hos mig med vin, popcorn och prat för att sedan ge oss ut för att både ta en öl på Bishop, en cider på Velvet Lounge (T-rex haket) och sedan avsluta med några drinkar på Karlssons och dansade tills man fick håll, vilket kan låta som att vi var på G i flera timmar men tror vi dansade 20 minuter ;) Hade en toppen kväll och det reducerade i att idag är jag seg som katten och det lutar åt en kväll i soffan. Love
Jag och Sara vid min student 2003

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å även nykter lovar jag dig att vi ska träffas oftare!!! Det är ett MÅSTE! Du e bäst!!! :)

2011-03-23 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0