Sista veckan av ledighet!

Är nu inne på sista veckan ledighet innan skolan drar i gång igen. Det ska bli roligt med nya utmaningar. Trots ledighet så har jag fyllt mina dagar fullt ändå! Försöker göra klart distans utbildningen: Digital bildbehandling. Denna går genom Moderskeppet som är suveräna på att lära ut photoshop. Lär mig nya matnyttiga saker hela tiden som kommer hjälpa mig i min vardag med fotografering och redigering. Just nu är det massa inlämningsuppgifter och även ett prov som jag går igenom. Tänkte dock ta en paus för att gå och träna, måste ju öva inför vårruset ;)

Längtar dock något fruktansvärt efter att åka till Thailand igen med sol och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0