Vackra Minnen.

Varit i mormors lägenhet och plockat saker som jag velat ha.
Kändes skönt även fast det var tufft.
Bär nu både armband och halsband som var hennes..
Önskar att man fått höra historierna vart dom kommit ifrån av henne.
Vad så mycket som man inte frågade om..

Det är lätt att vara efterklok, för mig var hon ju mormor men jag
lärde ju aldrig känns henne som den människan hon var.
Vad hon tyckte om? Hur hennes uppväxt hade varit? Hur många hon hade kysst?
Jag hoppas att om man får framtida barn att dom kommer lära känna mina föräldrar som
individer och kanske inte bara som morföräldrar.

-Älskar


Man får glädjas med att nya kärlekar födds.


Kommentarer
Postat av: Lars

Beklagar verkligen :(

2009-09-25 @ 06:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0