sista avskedet

Hemma;

Har försökt att ta det lugnt trots min rastlöshet. Men jag ska besegra den.
Haft soffmys och verkligen njutit av den. Känner mig helt utmattad i kroppen och
huvudvärk som gör sig påmind med jämna mellanrum.
Men jag passade på att kolla massa tjejfilmer nu när man är själv, jag skonar
Alex från dom;)

Fredagen närmare sig och hur gärna jag vill undvika denna dagen så kommer den
allt närmare. Fredagens betydelse har förändrats från att vara den bästa dagen då den betyder
helg och fest till att betyda sista avskedet ifrån Mormor. Det knyter sig i magen bara av tanken.
Vill vara stark för dom runt omkring mig denna dagen och inte bryta ihop. Vill vara stark för dig mamma.
Döden känns allt för påtaglig i mitt liv just nu, så många som mår dåligt så många som gått bort.

Nej orkar inte tänka mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0