Jag har bearbetat mina chakror.

Hemkommen från meditationen, borde kanske inte
egentligen men jag har missat så många gånger av flera anledningar
+ att jag missar även nästa tisdag igen för då är det utbildning i huvudstaden.

Så jag satt där trött, snorig och varm men det var jätte skönt.
Lite mycket mambojambo men det är härligt att bara ge sig hän ibland också.
Råkade i min tristess i eftermiddags anmäla mig till en nya kurs---> Hääär.
Jag bara suktar efter att utvecklas och utmana mig på alla plan, dags att börja någonstans.
Nej nu är det soffhäng med chips och Idol. Är man sjuk så är man.
Ensam har man blivit hemma i 5 dagar framåt.



Kommentarer
Postat av: Mami

Den kursen låter väl spännande, dock lite dyr.....!

Men vad gör det om 100 år!

2009-09-30 @ 08:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0