En vacker ros det är DU.

När jag var liten och frågade mamma vad jag va innan jag föddes så fick jag alltid
svaret att jag va en blomma på ängen. Jag har alltid älskad den naiva tanken att det verkligen var så
och därför försöker jag även vara lika naiv när jag tänker på vad som händer när man dör. Jag tog ett beslut att
hälsa på dig. Och det känns rätt, så rätt. Jag vet inte om du uppfattade att jag var där men jag hoppas det. Önskar du bara släppte taget och tog färden mot ängen där du är den vackraste av alla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Mår du bra min vackra duva?? ska vi ta en promenad eller en lunch någon dag? jag jobbar kväll. Kram

2009-09-07 @ 12:26:25
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: e

kan inte imorgon tyvärr. men på torsdag maybee?

2009-09-07 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0