på tåget

Jag är så trött, Ni anar inte. Död. Kunde inte somna i natt mer
en några timmar hit och några dit. Sängen var inte skön, kuddarna ville inte
ligga rätt och täcket var för varm och för kallt. Dumt med tanke på att klockan ringde
05.35, men då var jag rätt pigg med tanke på att jag inte hunnit komma in i djup sömnen ännu.
Dock kändes det inte allt för kul att lämna en varm kropp så låg kvar där i sängen.

Nu sitter jag på x2000 och kollar på en början av en vacker soluppgång,
älskar verkligen denna bilden av himlen som ser förälskad ut på något sätt.
Kanske borde ställa klockan fler gånger och gå ut med min fina kamera som tyvärr
används allt för sällan.

Nu fick jag frukost, 1:a klass har sina fördelar..
Dock så såg jag att en annan resenär fick tropicana juice en stor egen flaska,
vad är han för en höjdare då?..
Det tåls att tänkas på.


Solnedgång är inte heller fyskam


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin bild!

2009-10-06 @ 08:46:44
Postat av: Emma

Vart ska lilla du resa jos?? du kan väl komma hit nångång i helgen kanske så kan vi packa lite och tjata lite och så? Puss

2009-10-06 @ 09:55:31
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: jenny

ha en trevlig resa! Kram

2009-10-06 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0