Helg resumé

Tjo.

Helgen började med att jag gick direkt till
Bishop arms på en Aw tillsammans med Söt, J:et och kompisar till honom.
1, 2, 3... åhhh 4 öl senare svirade man hemåt för att blanda cosmos till
dom som orkade följa med. När jag vid 24.00 halvsomnar i puffen vår så var det
dags att call it a night. Zzzzzzzzz..
Lördagen började med sovmorgon följt av en tur
till tatueraren för att diskutera min plan om att bygga på min tatuering med
körsbärsblommor. Och det blir nog jätte bra detta för den 9:onde november smäller det.
Kan ju säga att det pirrar i magen redan nu dels för att jag är förväntansfull Dels för jag
är nervös att det inte ska bli lika bra som jag ser för min inre syn och dels för att vi ska fixa till min
drake som är körd så hårt sen tidigare så det är ärrbildningar i den och detta
ska tydligen göra väldigt ont, men jag är en tuff tjej så;)
Sedan träffade jag upp Nathalie och för en tur på stan på några timmar. Blommor+jacka
senare kom jag hem och chillade innan det var dags för att åka hem till Henke och Amelia och
deras nya lägenhet. Jätte trevligt med massa vänner, trots att jag var trögstartad och trodde jag
skulle göra en tidig kväll men med ett klädombyte på plats och spritdrinkar så blev
även denna kvällen lyckad, trots att jag kom två på en pokeromgång.
Idag är en långsam men effektiv dag.
Städning, mathandling, pizza, soffhäng. En typisk söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0