hallå hallå

Vilken härligt lat vecka det har varit. Men det blir lätt så här när mörkret kommer, plus att en långdragen förkylning sitter och står ivägen för mig och gymmet Men inte klagar jag ;)
En soffa med skräp tv och lösgodis får verka substitut ett tag till.
Mycket som händer på jobbet också, nya saker man ska lära sig och inte
lite saker utan känns ibland som jag ska kunna lika många saker som en hel armé, men
en utmaning skulle inte skada mig. Har allt för länge bara gått och gjort det som förväntas av mig men inget mer, gör man så länge nog så slutar allt att vara skoj och blir bara ett nödvändigt ont. Men förhoppningsvis med denna förändring kanske väcks en ny glöd i mig för arbetet.
Ohh nu börjar Mammas pojkar,när skadaltv:n är som allra bäst. Skandal
Skönt att jag har ensamrätt på fjärrkontrollen ikväll då mannen är på Hockey=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0