FRAMTIDEN

Jag tror det är jätte viktigt att ha saker att se fram emot
annars kan det kännas som att livet inte har lika stor mening.
Det jag har att se fram emot är:


  • Att ha en härlig myskväll med Emma, Malin och Tacos.
  • Att träffa Nathalie imorgon och gå på torget och njuta av den vackra hösten.
  • Att börja kursen i Fotografering med digitalkamera i nov. Lära mig allt om bländare, ISO och histogram.
  • Att träffa Johans tjej Kira som är grym på foto som ska fotografera mig och lära mig om porträttfotografering om 1½ vecka.
  • Att förhoppningsvis komma in på Digital Bildbehandling på högskolan VT2010 distanskurs.
  • Att försöka komma iväg och åka skidor i vinter eller till våren.
  • Att börja jobba med något som jag verkligen älskar, vad det än nu kan vara.
  • Att leva ett underbart liv tillsammans med Alexander.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Du har så rätt så rätt! Kram kram

2009-10-02 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0