egoist, javisst!

Måste lära mig att sluta tycka synd om mig själv.
Jag är ju hemma av en anledning och jag har inte orken att
hitta på massa roligheter, men att höra att Alex har jätte roligt uppe i Uppsala
med vänner både gamla och nya får mig att bli så avundsjuk. Jag vill också!!

Jag unnar ju honom allt bra och fint i världen men ändå sitter det
en liten jävel på min axel som bara vill att han ska komma och ta hand om mig.
Är nog allt en liten egoist som bor i mig och kommer fram ibland...



Kanske är dags att ta tag i mina garderober idag har ju faktiskt nästan gått igenom alla andra små skrymslen i lägenheten och plockat, slängt och donat. Det effektivaste sättet för att lägenheten att vara i toppskick är ju att att någon är hemma i med virus helt klart;) Världens bästa mamma kommer med lunch idag, Ribs från Jensens bofhus. Härligt tillagat i Danmark för att senare bara värmas upp i Jönköping, löööööövly!



Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmmmm, nice

Du, jag glömde mina mackor hemma idag.. Fick ju nybakat bröd av dig å allt..

Skall käka dem när jag kommer hem!



Sååå gulligt av dig!

2009-10-01 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0