Det var den onsdagen det.

Dagen slutade riktigt bra trots att det har varit en kolla-på-klockan-var-tionde-minut-dag.
En kaffe hos Emma och sedan en kall promenad runt sjön. Och jag vill hålla kopplet på hunden.
Lika fascinerande varje gång. Hahaha. Märks att jag aldrig haft hund.
En snabbis in på icamaxi för mini mathandling och sedan hem och göra lite middag till
mig och Söt. Godis+Grey´s Anatomi fick avsluta kvällen=)
Mycket insikter har kommit idag med. Nu ska man bara arbeta med dom också.

Imorgon öppnar jag butiken och sedan ska Emma köra gym med mig,
ta mig till maskinerna jag inte vågar mig på själv och även bort till frivikterna
där alla stora pojkar håller hus. Jag är en sån gym mes alltså.
Fått lite fettförbränningspiller hemskickat så nu blir det till att testa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0