Min dag i ord och inga visor.

Vilken dag, från morgonens stress till nu en lugn stund i soffan med
en kopp thé och mörkchoklad(låter som en annan blondin nu, Emma fattar iaf;))
Jobb jobb, nästa vecka börjar om byggnationen och stängd för allmänheten
till Fredag sen efter det är bara företagare välkomna;)
Hoppas på att kunna gå lite utbildningar innan så man
har någon som helst aning vad man sysslar med. Cyklade hem när jag
slutade vid fem för att pussas med Söt och sedan iväg igen på
system kamerautbildning. Och den var toppen, världens skönaste
lärare som påminde om en Dr House fast i kamera situation=)
Så här kommer man lära sig både det ena och det andra, Mac-älskare
var han med så när jag berättade att vi skulle skaffa den senaste
iMac så lyste det av välbehag i hans ögon och jag fick nog stämpeln
favoritelev, slicka röv ja det är jag expert på.

tjöt tjöt, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0