Helg i sikte.

Torsdag!
Även fast jag sovit lika länge som en gammal kärring
inatt så är jag fortfarande trött. översovit kanske. Ska bli skönt
då nästan hela nästa vecka har vi stängt i butiken för ombyggnation,
men tro inte att man är ledig då utan vi ska hjälpa till här och
gå massa utbildningar i både det ena och andra.
För på Torsdag kväll har vi invigning av nya företagscenter och
på Fredag slåt portarna upp ordentligt, så nu gäller det
att mota bort privatkunder och syssla med företag på heltid.
Kanske är dags att lära sig allt man bör kunna. cheeses.
Men jag har lovat mig själv att inte stressa upp mig utan låta saker och ting ta
sin tid, jag lär mig inte genom att tvinga in information. så va det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0