en söndag helt i min smak

Sovmorgon och vakna av sig själv(eller av ett sms om ma ska vara petig),
Mathandling tillsammans med bästa Mami,
Älskling kom hem från Göteborg, Idol repris,
kopp thé och hembakat bröd med blåbärsylt, lagat och ätit korv stroganoff.
pussats, pratat med Nathalie, promenerat i rusket runt sjön, kaffe,
varm dusch, masserat fötter, tacos och gossip girl och nu häng i sängen.

En riktig Söndag helt enkelt =)

Denna veckan så är det jobb som gäller och
börjar en fotokurs som jag ska gå på, fyra måndagar
framöver. Ska bli riktigt skoj! På tisdag är det datenight och
det är min tur att leka date arrangör och jag har redan
hittat på vad vi sak göra.. mer om det på tisdag.
Ohhh på älskade fredag så är det dags för New Moon.
Som jag har sett fram imot detta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0