30partajOchKärlek

OJOJOJ, första dagen på semestern och här ligger jag så sliten så.
Updates från gårdagen; 30 års fest för en kompis.
Massa roliga människor+rosévin+öl= Lyckad kväll, ja iaf tills man kom hem;)
Tack till världens bästaste pojkvän som tar mig när jag får raseriutbrott för att Mcdonalds är stängt och ställer sig och steker köttfärssås mitt i natten som jag inte ens äter av. Det är kärlek det!
Idag har vi hittills vaknat, jag åt köttfärssås till frukost istället=) Sen har vi promenerat hem till Mami och Papi för att få låna resväskor men där var ingen hemma så det får bli ett senare problem, fatta imån åker vi eller söndag morgon, men vi kommer åka till landvetter imorgon kväll/natt, Så bli så ljuvligt.
Ikväll ska vi ta oskulden av piren, ut och käka gott  med massa folk. Känns som det blir vatten för hela slanten men de vet vi ju också att sånt brukar ändras under kvällens gång. Puss o kram vi syns på stan.



"The Pir"

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte som det skulle?

2009-05-01 @ 17:06:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: LISAS CORNER

härliga bilder :)

2009-05-01 @ 18:49:25
URL: http://lisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0