Skola hit och skola dit.

Nu börjar det ju ordna upp sig. Kroppen är lite småseg fortfarande och skallen med om
jag tänker efter;) Jag ska aldrig mera dricka....hahaha....!
Var på lunchen och anmälde mig på en mini-fotoutbildning hos Fudjifilm. Tre timmar är den i och kostar en hundring. goood shit. Efter den e jag klar, utbildad fotograf ;)
Nej ska försöka komma iväg på öppethus på Folkhögskolan i mullsjö nästa lördag, tar med mig Söt, måste ha någon objektiv och opartisk med som ska lätta mitt beslut med att plugga eller ej. Vet ju fortfarande inte vad jag vill.

Sedan behöver jag Nathalie för att rätta ut detta med att läsa upp matten, fått papper men fattar nada=)
Hahaha att det ska vara så svårt för mig. Skyller att det är Lördagens bravader som gör de.

Nej jobba jobba... vill egentligen bara gå hem

Kommentarer
Postat av: annie

Det är väl inte Fuji på smedjegatan du ska till...?

2009-03-02 @ 14:15:02
Postat av: josefin

jooooo visst e de det. är de ok??

2009-03-02 @ 19:46:25
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: annie

nja de är ju anders pappa som har det.. han e ju cepe.. var ju där jag jobbade dufus...;-)

2009-03-03 @ 08:29:55
Postat av: jos

I know, men då ska jag spotta han i ansiktet. Ok?

2009-03-03 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0