önskar ja inte trodde på spöken..

Av någon konstig anledning var det så att jag var hemma o tyckte mest synd om mig själv nästan hela kvällen igår, jag har vissa hjärnspöken som jag inget hellre vill än att dom ska försvinna. Men efter lite övertalning så sköt jag dom åt sidan och gick ut med Sandra och två av hennes vänner. För att komma in i samma dryckesnivå som dom så hävde jag i mig 2 stycken miintu på stående fot och därefter lite annat. 2 timmar senare med massa dans i kroppen och tjejpussande så var det dags att gå hem. Fick sällskap hem av sambo som varit på vift hela dagen lång. xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

samma bilder som du redan sett.. men du får mer än gärna komma ändå. så kan du lära mig att bli smal och snacka massa skit =) puss grynet

2009-03-29 @ 23:54:07
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: tove

snygging! de va ett bra tag sen.. kul med din blogg :-) Skit snygg look förövrigt!

Kul att läsa att du nu är sambo.. me like! hoppas livet leker!

Puss o kram

2009-03-31 @ 13:21:23
URL: http://tovetovsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0