Njutning av den indiska sorten.


Den indiska oljemassagen jag var på idag var helt underbar. ren njutning. kom nyss ur duschen för hela mitt hår var oljeigt. nej mera sådana presenter gott folk. Denna fick jag av söt på alla hjärtans dag. Han fick ett par dåliga lurar från ullared till sin Iphod. Stackare. Jag måste bli bättre !!

Har varit på stan och jagat efter gardinstänger och gardiner här hemma. Vi har en konstig skena som löper genom hela lägenheten i taket. Där ska gardinerna sitta, men tydligen vissa människor i garnaffärer svårt att förstå sig på vad jag eftersöker då dom säljer på mig fel saker och sedan antyder att jag e pantat bara för jag inte förstår mig på olika märken på skenorna som kan sitta i taket. Halllllååååååå.

Kvällen verkar som den ska spenderas på Bishop´s med öl och mat och umgänge. Precis vad jag eftersökte i min annons nedan. Ja Ni kan sluta erbjuda Er efter att få umgås med oss nu. Det blev så många inlägg så jag var tvungen att radera allihopa. Imorgon är det jobb, det känns overkligt tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0