Långkörare

Idag känner jag mitt lite småseg. trött och frusen då det blåser nordanvindar här i stan. Det som höll på att bli sommar och allt. Idag blir en långkörare på jobbet med. 09.00-23.30 ska nämligen iväg till Växjö på eftermiddagen och gå på utbildning, så det är bara att bita ihop och hoppas att det lönar sig. Slänger in en bild på Emma så här efter stora nosjobbet. Fin som en pralin, men de var hon innan med.


Updates; Tydligen hamnade aldrig mitt inlägg på bloggen som jag skrev under dagen. :(
Nu e jag iaf hemma från utbildningen. Lite tidigare än beräknat och jag kan allt
om -mobil arbetsorder-jobbmobilväxel, njaaaaaaäääää.

Natt i Natt

Kommentarer
Postat av: Emma

åååå sötnos du är.. jag får va med på din sida =))))

2009-03-25 @ 13:44:24
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0