Korten på bordet.

Det blev ingen utgång utan en pokeromgång istället. Jag var i toppform, 8 spelare och jag slog ut dom en efter en.
Sedan var det bara jag
o en kille kvar, det slutade med att han slog ut mig. Men fuck vad grym jag är=) Trots att jag var småberusad och kunde knappt räkna markerna som fanns på bordet. yeeeeaaaah!!
Varit och småhandlat idag, mat och dricka och såna saker.
Sänder en kärlekstanke till min Emma som har opererat sig. Stackars liten har legat inne under natten och ser nästan sönderslagen ut i ansiktet, men vill man vara fin får man lida pin. Nej nu är det serietittande som gäller.


Kommentarer
Postat av: Emma

tack hjärtat... jag är då ingen vacker syn för tillfället.. på torsdag åker gipset av. kanske kan titta förbi en sväng då =) kram

2009-03-14 @ 17:40:54
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: Kalle

jag har minsann oxå opererat mig... i knät förvisso men mig sänder du ingen tanke :( din punani!!!

2009-03-14 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0