I´m a poängHunter yes I am.

Idag har det varit en sådan dag med bara krångel. Knappt gjort ett enda poäng. ja vi får bonus även i vår butik.
Men bara på tjänster och vissa mobiler. Så jag är en sådan ful jäkel som alltid försöker rikta in kunderna på det som jag tjänar mest på. Hahahahaha(evil laugh) Njaaaa kanske inte alltid. Inte dom söta tanterna som knappt klarar av att öppna munnen själva, men alla andra...
Insåg först när det var stängningsdags att jag är ledig imorgon, värsta lyxen. Mjaaaaa jag ska förvisso låta mig ha en sovmorgon fast det vet jag ju nästan nu att jag kommer vara vaken kl 07.00 och ligga o vrida och vända.. always the same. Sedan ska jag till veterinären med Tuss som ska få spruta Nr 2, bjuda mamma o bror Johan på Lunch, gå och få oljemassage och sedan träffa Nöööördie för en sväng på stan. Dammsuga, ja dammsuga får jag inte glömma. Shit det ä ju värsta Blondinbella-schema ;)

Varit på vägledningscentrum idag med och ordnat det för mig ang att läsa upp Matte B. Fuck vad B B B.
Vill bara få det avklarat för en gång så jag kan känna mig lyckad som människa med fullständiga Betyg.


hard as a rock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0