Från fotoblogg till bantablogg

Nu ä man hemma efter en dag på jobbet, sedan  var man på "fotokurs" i några timmar hos en fotoaffär. Inte den bästa kanske för mitt ändamål men någon av allt han snackade om var väl intressant. Följt av en promenad med Söt. Måste ju räkna mina steg nu när man börjat med räkna kalorier och springer ju omkring med stegräknare. Körde ju samma princip för snart ett år sedan inför beach 2008 och det är det enda som fungerar för mig. Gick ju ner 9 kilo då och alla har jag ju inte fått tillbaka men några stycken;) Nu har jag precis ätit hemgjorda hamburgare i salladsblad, smaskens!!

Jag vill komma i dessa jeans igen och kunna andas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stumpan det kommer du göra snart om du ska äta hamburgare i salladsblad

2009-03-25 @ 21:33:51
URL: http://vaishali.blogg.se/
Postat av: Denise

Hoppas ni kommer iväg till något riktigt bra ställe... Jag är ju inte så fasligt berest, men har ju varit i Sousse i Tunisien. Där var det livat, party och prutbara basarer! Underbar strand och jättefin medina... Jag älskade Tunisien!



Å så har jag varit i Golden Sands i Bulgarien. Lite fööör turistigt. Och där MÅSTE man ha ett fyra, eller helst femstjärnigt hotell. Annars ÄR det skräphotell. Bulgarien var billigt att leva i, men... inget land jag åker tillbaka till helst.



Jag tror på Grekland. Lär vara mysigt ju....

2009-03-26 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0