Behövde bara få ur mig lite.

Nu fick jag lite bloggångest, så jag tar med datorn till sängen.
Mycket som händer men samtidigt ingenting. Har så mycket tankar och funderingar och känslor som inte kan uttryckas i ord. Fyller 25 om två dagar och även fast det inte kan verkas någon speciell ålder så trodde jag att jag skulle kommit längre med vissa plan här i livet tills dess medans samtidigt så vet jag att det finns all tid i världen att funderar över målsättningar och visioner. Min självbild har inte varit den bästa under en period, jag har mestadels snackat skit om mig själv bakom min egna rygg och upplevts som apatisk och handlingsförlamad i vissa anseende Men jag hoppas att med detta ta nya tag för jag och alla andra vet att jag är starkare än så. Det finns ju tillräckligt många människor i världen som kan snacka skit om en så därför ska man inte själv göra det. hej, jag heter josefin och är oövervinnlig. -Hej josefin.

ung och orädd

Kommentarer
Postat av: Lina

hej Josefin=)

2009-03-18 @ 07:36:19
Postat av: Mamma

Hur gammal du än är mitt hjärta så kommer du alltid att vara min bäbis! Puss o Kram

2009-03-18 @ 08:58:07
Postat av: Malin..

Heeej Josefin !!

2009-03-18 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0