bästa födelsedagen.

Gårdagen var helt underbar=) Morgonen började med att Söt gav mig frukost på sängen och presenter utöver det vanliga ex en timme sovmorgon, sedan var jag på toppen humör på jobbet, för jag fick inte mindre än 4 blommor. Ett blomsterbud med ungefär tusen tulpaner av mina bröder+sofi. Mamma hade med sig en jätte söt kruka som jag älskar. Nööördie kom in med ett vackert litet arrangemang+choklad och sist men inte minst kommer moster med tulpaner fran familjen=) Taaaack så mycket.
Lunch med Mami blev det sen och chefen bjöd på fika på eftermiddagen.
Sedan på kvällen hade sonyericsson Afterwork för alla återförsäljare, men det var ju ju nästan bara våra teliabutiker där, dom hade snappat upp att jag fyllde år så dom bjöd på champagne, inte den billiga sorten heller...Lovly. Sedan dealade jag med chefen så jag får börja jobba vid halv ett idag, så jag kan ta det lugn efter en kväll med massa champagne och öl. slutet gott allting gott.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fantastisk födelsedag du fick mitt hjärta! Puss o Kram

2009-03-20 @ 11:22:02
Postat av: Anonym

Låter som en underbar dag!

2009-03-20 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0