Andra semester dagen.

Idag är en fixar dag inför kommande roadtrip till Norrköping.
Fått låna svarta-faran utav mamma och pappa och
ska nyttja den hela helgen.
Underbart skönt, borde skaffa en liten bil men det skulle betyda mindre pengar till
annat skoj så det får gå ett tag till utan. ÖochB, djuraffären, mediamarkt och systemet är
målen vi har i sikte. Sen blir det lite mat i magen och förbi Nathalie som jobbar för att tjata av sig lite granna.

Igår var det bowling och middag tillsammans med en gammal klasskamrat till
Alex + hans flickvän. Men någonting var fel dels så sög jag i bowling, jag brukar annars vara riktigt bra för att säga det själv. En och annan strike och massa spärr men igår gick dom hej vilt åt både höger och vänster sen så var det en middag i diskussionens tecken och jag är inte den som är den utan brukar kunna någorlunda ta mig både i och ur diskussioner men igår var jag knäpptyst, hade inget vettigt att säga utan satt bara där med mina stora bambiögon och tyckte synd om mig själv som inte hade fötts till akademiker eller med ordetsförmåga. Alla är väl olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0