Modell för en dag.

Igår Ni då var jag på Nordic Model som var i stan.
Fick med mig min vapendragar Emma. Efter Sminkining och så fick jag sätta mig
och bli fixat i håret och den lilla damen som gjorde detta påpekade både att jag hade gröna nyanser i håret samt att det var -JÄTTE JÄTTE slitet. Tack för den Little Lady. Du skulle göööra mitt hår bara. Inte ge mig den hårda saningen.
Hahaha..

Ja sedan var det bara att komma ihåg alla poser från Toppmodel när fotografen
tog över jobbet.- Plut med munnen och ut med brösten. Rekvisita med både fotölj och mikrofon a lá Lena PH.
45 bilder  resulterade i 2 Bra bilder. hahaha komedi.
Och hela denna grejjen var gratis ja om man inte då känner sig tvungen att köpa bilderna som jag dårå.
2 bilder på moi+ 1 stycke Emma bild=795 kr + 75 ( fakturaavgift)  Jisses.
Men jag kommer väl uppskatta det när jag blir gammal och grå får jag inbilla mig.

Visar Er bilderna sen.
Nu står jag på jobbet, och allt jag läntar efter är helg, och mat i magen.

Kommentarer
Postat av: allicen

Va kul att få det gratis! Ser fram emot att få se dina bilder :)

2009-01-24 @ 10:35:49
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: emma

skickar du bilden till mig?

2009-01-24 @ 12:45:27
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0