Hvblå är dom bästa, heja heja heja Hv.

Kom precis hemma från Hv71 match. Ja visst e jag hv-fan. in i själen. Nääää kanske inte, men
jag hade vunnit biljetter genom någon säljtävling jag knappt visst om så jag tog Söt under armen och begav oss till
Kinnarps Arena.  Fick såna flashbacks när vi var där. under mina yngre levnadsår så hängde jag ofta på matcherna i med att Emmaslemma jobbade i kiosken. Tittade på killar, tjuvrökte och åt lakrisremmar, det var tider den=)
Nu börjar min helg, är ledig imorgon.
Teliabussen går 12.45 mot Karlstad, ska bli jätte spännande, få en mini semester tillsammans med Söt.
Det är ju det fina med att jobba inom samma företag. Både får ta del av bra förmåner. Men med den tryggheten kommer också rädslan att kanske förlora det någon dag. Man vänjer ju sig fort. Hoppas man avvänjer sig lika enkelt med.
Det återstår att se..
Nej trött som jag är så ska jag nog börja packa min väska och sedan hoppa i sängen.

ja just, matchen slutade 2-2, tror jag. Ja man märker hur intressrad jag e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0