Är jag tröttsam?? skiter i vilket.

Min älskade bebis har varit o fått en nål i nacken, men hon var så duktig och modig min
lilla Tuss. Dock märks det inte att farbror doktorn klippte klorna på henne.

Gått igenom de sista  inläggen och det känns som jag bara skriver om min kattunge och om mat!
Det var min kära mami som påpekade att det var rätt tröttsamt att läsa om mitt eviga tjatande om godis.
Kanske är dags att komma på något nytt..?

haha.. kanske, kanske inte. Det återstår att se.
Imån är det fredag igen och jag är i princip bannlyst från att komma hem. Söt ska spela poker och jag
Täkte roa mig tillsammans med Nördie.



Kommentarer
Postat av: Karin

TACK, vad roligt att höra att du tycker det:) ha en fin fredag nu!:)

2009-01-16 @ 10:02:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Vaishali

Men du gillar ju din kattunge och mat..du skulle ju dricka sirap skrev du ju haha..man ska skriva om det man vill..tycker om att läsa din blogg gumman!

Hoppas du får en fin fin helg och att vi ses snart..kraum!

2009-01-16 @ 19:58:00
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0