Är detta på vägen mot Lyckan ?




Ska inte säga för mycket nu, men jag mår så bra. Förvånad hur man själv kan ändras
bara genom att bli medveten på vad sina svagheter är. Jag ska ju inte definierar mig själv som en stressad och
orolig person, men på senaste tiden har jag uppfattat mig själv som sådan. Men nu -ta i trä. Så mår jag så bra.
Kan det vara Dalai Lama boken, Lycka? eller kanske placebo-effekten av något annat.
Spelar faktiskt ingen roll.. Jag KLARAR allt känns det som=)

Så nu ska jag och mitt glada arsle snart bege mig mot Friskis och ta ut oss lite.
Vi behöver det efter denna helgen kan jag erkänna=)

Kommentarer
Postat av: emma

ska sätta över dina pengar idag baby..

2009-01-27 @ 08:37:48
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0