vin kanske löser allt ?

Sitter i soffan nu o har det chill, men ska väl snart sätta i gång med att dammsuga. Det var det eller att gå och träna och jag bestämde idag att dammsuga ger precis samma effekt som 60 minuter gym.. så suga it is..
Annars e det bra, har varit på sliskigt bra humör hela dagen på jobbet, Funkar nog bättre med den attityden verkar det som men sen när jag kommer hem så är det som jag har utnyttjat slut på dagens reserv på bra-humör och är lite halv nere. varför vet jag inte. hade jag vetat att livet varit ännu bättre..

Måste ta tag i den eventuella skolan med början på att läsa upp ett betyg..
fattar inget. känns som man är för gammal för detta.

         Så här ser jag ut i detta nu, iaf med vin i handen.



Kommentarer
Postat av: Emma

promenad låter perfekt=)

2009-02-27 @ 08:11:29
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0