hjärte sorg..

Var och åt lunch idag med Sandra. Massa kinabuffe. Pratade Kärlek och känslor och hur besvärligt och jobbigt det är med obesvarad kärlek. Det är nästan så jag glömmt hur dessa känslor känns och det är väl förvisso bra men det skadar aldrig att minnas den ångesten man kände när man verkligen kände något för någon som inte besvarade detta.
Jag menar i dessa tider då man är lycklig och stundtals hoppar på rosa moln måste man verkligen tänka till och vara glad för just jag har fått uppleva detta. Önskar alla fick känns det jag känner.

Kommentarer
Postat av: Denise

Eller hur... Lööööv är underbart, och alla borde verkligen få uppleva den....:)

2009-02-10 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0