Tack Nööördie för idag

Haft okej dag, hemligheten är att ta en redbull vid 4-5 tiden då energin  är som lägst. Det
brukar kicka igång maskineriet. Tog en iskall promenad runt sjön med Nathaliiiiiie sen. Sedan hade
vi soffmys med tvtittande och massa framtidsplaner. Vi har ju lyckats få våra pojkvänner att umgås både genom träning och Poker, så pass mycket att dom ses mer än hon och jag gör. Det är visserligen inte OK!! 

Och medans jag kommer ihåg så planerar vi en fika nästa vecka, Så Vaaaaiiisha om du läser detta så är du välkommen du kan till och med få välja dag, så länge det inte är tisdag och måste vara efter kl 18.00. Massa fikakrav helt enkelt=)
Ja alla som vill får följa med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå kul kul...jag har inte alamnacka här och nu, men hör av mig i helgen och säger när jag kan..kul att jag år bestämma tid mohaha...puss till dig sötast

2009-02-20 @ 11:42:03
URL: http://vaishali.blogg.se/
Postat av: MMMM

Kan jag hänka??

2009-02-20 @ 12:30:38
Postat av: Jos

vem e MMmmmm? Choklad? Marabooouuuu..

2009-02-20 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0