Bästa-föräldrarna-bilder.

Fick gå hem tidigare idag för jag nästan somnade stående på jobbet. Helt slut. gick in
andra andningen liksom. Söt har ju jour denna veckan. Och självklart så låg massa nummer för
sos-alarm nere så han fick ta massa samtal under hela natten lång, och väggarna var
inte ljudisolerad i denna lägenheten så jag var vaken mestadels hela natten.
Men men, blir ju bra pengar för honom, dvs mig... muhahahaha..
Så det var anledningen till att jag sitter i soffan hemma vid denna tiden.

Ska strax klä på mig för jag ska hem till Mami och Papi och äta middag och
slappa. Det är tydligen illegal pokerturnering hemma hos oss ikväll och det vill
man ju inte beblanda sig med, nej högre värderingar har man ju ;)

Älskar Er, bah så Ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0