Känner mig som 22 inte 25...

Igår hade jag o söt myskväll. Olja, tända ljus, film och bubbel. Hela kittet.
Romantiskt värre;)
Gäller att behålla glöden i vardagen, det är min värsta madröm att man helt plötsligt börjar
att gå om varandra i vardagen, tristress och bli tagen för givet.
Men det skulle ju aldrig hända oss inte ;)
Fredag idag, sköönt. ikväll blir det nog vin och mat på schemat. Lördag blev vår
inbokad bilresa till Norrköping iställd på grund av sjukdom så de blir väl en tripp till ikea istället med
Fest på kvällen. Söndag, ja då är den ingen vanlig dag för det är Söts födelsedag. Wiiie.
25 år, det är ju nästan så man får ångest när man skriver det. Inte för hans del men detta innebär att det inte
är många dagar till det är MIN dag. 19 mars. Skriv opp de!!! 

Nej back to work..

Kommentarer
Postat av: annie

jag vet ju när du fyller.. jag har rätt bra koll på de... vill du höra en historia om oss på bb.. jo de var så här....;-)

2009-02-06 @ 12:35:04
Postat av: Jos

hahaha.. tell me tell me.

2009-02-06 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0