En toppen dag, så de så.




jaha, här slängde jag in lite bilder från Tjörn från i somras bara för att.
Är på snuskigt bra humör då det nu är helg. Sitter med ett glas vin och väntar in vårt sällskap så vi kan bege oss mot restaurangen och maten=) Imorgon blir det en fika/promenad med Emma och sen måste jag shoppa lite skor och strumpbyxor för sedan möta upp jobbet för en dag med fångarna-på-fortet aktivitet och sedan restaurang besök och fest=) En toppen helg så att säga. Puss på er alla.

Måste bara säga att sedan jag var på utbildning i Gbg har mitt sälj och min attityd förändrats, säljer som aldrig förr och jag vet är bäst bäst! I mitt esse så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0