chill baby, chill...

hemma igen efter en helg uppe hos Alex släktingar utanför Norrköping.
Haft det jätte trevligt och det var skönt att få andas lite lantlig frisk luft.
Träffat både mormor, moster, syster och morbror plus en drös med ungar=)
Nu är man hemma igen som sagt och har officiellt sin andra semester dag.
Planerna för resterande semester är väldigt luddiga och detta får det att krypa i kroppen på mig. Vill hitta på saker hela tiden och jag tror det är Alexander som har smittat av sig sin rastlöshet på mig, trots det är det nu han som sitter lugn i sin saccosäck och spelar tv-spel.
Ombytta roller.
Måste lära mig att andas och tagga ner och inse att världens ej går under för att jag bara njuter av stunden.
Kanske hösten meditationskurs råder bot på detta syndrom.
Nej nu ska jag gå och träna med Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0