Åldern börjar ta ut sin rätt.

Jag hade en väska med mig igår när vi stack till Kolmården med nattliga förnödenheter
utifall man skulle sova över i Norrköping därefter.
Underkläder, tröja, byxor, solbrillor, kofta och kamera.
Jag kom hem med kofta och kamera.
Hur jag lyckats gå från exemplariskt ordningsam till virrmaja,
det vet jag inte men ett sak jag vet är att åldern 26 närmare sig för var dag.
Det måste bara hänga ihop.


Haha. En annan nu i efterhand komiskt grej som hände var att
vår bil(nathas & Johans) började koka mitt under safarituren bland massa vilda djur.
Vi fick puttas ur därifrån. Synd att vi inte hade kommit till tigrarna, det hade blivit intressant;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0