trogen eller ej?

Alexanders nyrakade skalle fick ju vissa konsekvenser som att varje gång jag kysste honom kändes det som jag var otrogen, då jag knappt kände igen min älskade. Tänkt var jobbigt om den riktiga alex hade kommit in precis i det skedet då jag kysste denna mystisk renrakade typen, men som tur var blev jag inte påkommen utan fortsätter nog kyssa och mysa med den nya mannen som flyttat hem till mig. Men som sagt jag gillade verkligen hans hår, men som han säger
- My hair, my business! word!

Sista dagen på jobbet innan det bär av på minisemester till fjälls, underbart härligt.


Kommentarer
Postat av: Alex

haha, alltid kul att så mycket av ens personlighet kan sitta i håret. :)

Yes, bara ett par timmar kvar, sen är det helg

2009-04-08 @ 12:22:39
URL: http://nrfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0