Sista inlägget...

Drar ju på minisemester imån så det blir ingen blogg för min del..Hade tänkt ta med ett mobil bredband från jobbet, men ska man vara ledig så ska man vara ledig. Skulle egentligen skita i mobilen med men Nööördie ska ju vara Tuss-vakt och då måste jag vara redå ifall hon ringer då hon inte hittar maten eller liknande.
Och med semestern så blir det helt ok att äta godis och knappra chips, ångesten får komma efter påsk istället..


puss


Önskar det var jag där på hästen, frihet


Kommentarer
Postat av: Emma

ha det underbart nu sötast.. och bryt inga ben. vill festa sen när du kommer hem =) kram

2009-04-08 @ 23:31:13
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: Denise

2009-04-10 @ 18:08:11
Postat av: Denise

Men hallå... det där funka inget bra...pekar uppåt



Nåväl. Det jag ville säga var- Ha en underbar semester nu! Kram!

2009-04-10 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0