Vantar och kvällaktivitet

Kallt var det idag med, brrrr. Blev allt en liten morgonpromenad ändå, en kortis och då mina vänner då hade det behövts vantar. På lunchen blev det en vända till Indiska för jag hittade ett presentkort på hundra kroner i min plånbok=) Inte illa alls bara så där. Så nu har jag 2 par vantar och hårsnoddar för hårsnoddar det är en en förbrukningsvara,  Jag tror 1 hårsnodd i veckan försvinner i tomma intet. Undra vart alla hamnar ? Ett stort berg av hårsnoddar borde det ju ligga någonstanns.
Ikväll är det Idol, ohhhhh spännande. Önskar jag hade någon att titta tillsammans med bara.

Så är det Någon som ställer upp att dela soffa med mig ikväll, jag bjuder på popcorn !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen till min soffa!

2008-09-16 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0