träning & Förlossning

Nu har jag varit duktig, Tränat o allt.
Finns ingen bättre känsla än när man går därifrån röd i ansiktet o känner
svetten längs ryggraden, Ahhh =)

Kanske dags att hoppa i duschen men först måste jag kolla klart på veckans outsider som idag handlar om folk som föder massa barn, imponerade kan jag tycka då jag verkligen är livrädd för att utsätta mig för en födsel. Pulsen stiger bara jag hör ordet förlossning. Spricka både här o där. Blod. Lavemang. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
Vill inte. Hoppas när den dagen kommer att jag har lugnat ner mig vid den tanken. Tycker förvisso att kan man skjuta upp folk till månen så borde man kunna födda utan komplikationer och smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0