long time..

Det var längesen nu. har äntligen fått igång internet här,
o jag som jobbar på Telia, jag borde ju skämmas jag ska ju kunna allt som heter router, switch och Fiber.
Men men. Första vardagen i lyan. Jag älskar den, verkligen älskar den. så stort! går vilse hela tiden.
Men det känns mycke märkligt att inte ha min sambo här =( Han jobbar ju ytterliggare två veckor till i Norrköping innan hans nya jobb startar här. Nej nu ska jag äta. Ska knäppa kort men det är inge skoj innan allt är uppackat och klart.

Kommentarer
Postat av: Alex

Avis på dig älskling. Vill också vara i lägenheten och plocka och fixa. snart 9 dagar kvar

2008-09-29 @ 15:12:00
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0