Nu är jag blond, dum och blond.

Jaha nu var man platinablond då... brösten har blivit större och min putmun putar mer än någonsin tidigare... Eller  hur? haha neee då. men ljusare vatt de, smälter in mer med utväxten så nu får jag låta håret vila innan man gör ännu en session slingor. Kan ju säga att så här positiv har jag inte varit sen jag kom ut från frisören klockan ett. Humöret har svängt rejält men vem har inte då varit där och fångat upp mig jooo Söt. Så nu har jag kommit till insikten att jag ska inte klippa av allt mitt hår i vredesutbrott utan inse att det blev fint =)
Blev en lunch på staden samt en matinhandling  och på något sätt så förvandlades min matkorg med gurka och sqush till massa chips, mums mums, redbull och choklad.. Så det kan gå. He is a Feeder.
Igår var det jätte skoj. Hade ju afterwork med båda butikerna och supa på tom mage slutade mer att
Söt fick se mig fullare än någonsin tidigare.. Vilken bedrift, det var duktigt av mig. Man han tycket bara jag va söt, hur man nu kan tycka de om en raglande ordbajsande macdonalds-köande flickvän.
Nej nu är det chill i soffan som gäller.



Kommentarer
Postat av: Denise

Men söta du, behöver du verkligen gå ner i vikt mer?? Du är ju en toppenpingla ju??

Kommer ju aldrig våga träffa dig... ser ut som en flodhäst i jämförelse...;)



Kram!

2008-10-20 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0