Ögonryckningar och Friskismorgon.

Det är inte klokt vad jag är bra ibland. Vaknade kvart i 9 och efter en hel del övervägande så drog jag på mig tröningsoutfiten och stack i väg till Friskis som nu ligger 3 minuter bort från nya lägenheten. Inga ursäkter längre men det gäller att man tar rätt gata dit, hamnar man fel så är de Mcdonalds som tornar upp sig framför en istället. Med dom där stora läckra gyllende bågarna. Men idag hamnade jag rätt och blev en hel del styrka så nu är jag mör i the body. Sitter med Tända ljus och äter frukost. Kaffe o äggmackor. Kan de bli bättre ? Så vad ska hända resten av dagen. Tycker det verkligen är torka på vänner fronten. Men ska inte ens gå in på det för då blir jag bara ledsen.

Dagens Fråga

Jag har märkliga ryckningar i ena ögat som jag vaknade med under natten, hur blir jag av med dom ?

Kommentarer
Postat av: Denise

Kommer gärna ner o blir omhändertagen i Jkpg någon helg...:)Klart vi ska ses!



OCH ja, det är virus på min MSN...ska ominstallera den idag. Ta inte emot något, men nu är den avstängd iallafall.



Ögonryckningar...haha, det är snyggt... men det går över av sig självt- bra va? :)

2008-10-01 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0