lugn söndag.

Idag är det städ-dag, den är ju redan slut dock.
Kommit på att jag är ganska lik Gestapo angående städning, som en tyrann drar jag fram
med trasa o rengöringsmedel och ger Söt sura blickar för han enligt mig inte städar på rätt sätt.
Han får stå ut med mycke han. Men rent det blev det, nu dröjer de väl bara 2 dagar tills dammråttorna flyger omkring igen.
Blev en sväng till Åhlens o handlade lite smått o gott. Sen hade söt gjort
världens godaste lunch. Lax, potatis o romsås. Smaskens.
Får se om Emma ringer, vi skulle ju ut i skogen med hunden hennes o bränna lite kcal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej..

förlåt att jag inte ringde.. hände lite jobbiga grejer. puss

2008-10-19 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0