Klen och true blood abstinens

Fortfarande lika klen fast nu hemma i soffan.
Har kollat på alla avsnitten jag hade av true blood. men jag vill ha mera.
Serien är något fruktansvärt beroende framkallande så jag varnar känsliga tittare.
Verkar inte heller som censuren har nått fram till den heller, åter igen, varnar känsliga tittare ;)
Uscha, hade nog behövt stanna hemma imorgon men jag och mitt dåliga samvete klarar nog inte de alls.
Känner mig jämt så skyldig när jag är sjuk... Känns som folk inte tror på mig, att jag behöver hävda mig själv.
Gillar inte alls den känslan.

Lite valp bilder för muntra upp mig själv.
Sara och Martins 4 månaders Mastiffvalp, Junior ;)




(Foto: Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0