En Jobb(ig) Lördag. *lol* boring.

Hemma, äntligen,.,,
Var min
jobb helg idag så upp vid halv nio var det och öppna Teliabutiken så att
dagens hjord utav pensionärer och annat smått och gott skulle få vad dom behövde...
Fick en bakfull Sanna att arbeta tillsammans med och det är aldrig fel de... Ett os utav gårdagensalkohol
konsumtion fick ju till och mig att tycka att jobbet gick som en dans ;)

Sedan var jag o Söt och lånade päronens bil som har gjort sitt i gamla lägenheten, ikea och Coopforum.
Så nu står den så fint här på atollen och väntar på att få köra iväg oss hem till Sara och Martin där vi
ska få gosa med deras hundvalp som heter Junior... hahaha... Kameran ska med.

Ikväll vill jag/vi verkligen göra något, supa, bio, äta middag. You name it, we do it !!

Dagens INTAG;

MAT;      
Knappt, Ingen Lust Eller Tid
GODIS;   MMMMmmmmm, peppakakssandwish(?!) smågodis
DRICKA; Latte, Latte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0